• 25 000 produktów w bazie
  • Dostawa gratis od 299zł
  • Możliwość darmowego odbioru zamówienia w Warszawie

Dostawa i czas dostawy

Dostawa i czas dostawy

1. Jaki jest czas dostawy mojego zamówienia?
Przy każdym artykule znajdującym się na stronie widnieje szacunkowy czas dostawy. Jeśli zamawiasz jeden produkt z podanym czasem realizacji na następny dzień oznacza to, że produkt jest dostępny od ręki i wysyłka nastąpi tego samego dnia w zależności od godziny złożenia zamówienia. Jeśli przy produkcie widnieje informacja „Zamów teraz, a dostarczymy nie później niż xxx” oznacza to, że nie wszystkie produkty są dostępne w naszym magazynie – część z nich będziemy musieli zamówić od naszych dostawców. Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie na adres e-mail podany podczas zakładania konta lub składania zamówienia.
2. Czy mogę sprawdzić status swojego zamówienia?
Na swoim koncie zobaczysz status „Przetworzony”, oznacza to, że zamówienie zostało przyjęte, Zaraz po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z numerem przesyłki oraz linkiem do śledzenia paczki.
3. Czy mogę otrzymać zamówienie pod inny adres?
Tak. Jeżeli zamawiasz bez logowania się na konto, możesz zmienić adres wybierając opcję "inny adres dostawy", która znajduje się w koszyku. Jeśli masz konto, adres dostawy możesz zmienić wchodząc w "Moje konto" (prawy górny róg ekranu).
4. Czy można skorzystać z punktu odbioru?
Chwilowo nie jest to możliwe. Gdy ta opcja będzie ponownie dostępna, bedzie widoczna w koszyku.
5. Czy można odebrać zamówienie w jednym ze sklepów Raven?
Tak, w 3 kroku w koszyku możesz wybrać pole "dostawa" i wybrać odbiór osobisty w naszym sklepie. Zadbamy o to, aby Twoje zamówienie było gotowe do odbioru. Nasz sklep znajduje się w Warszawie przy ulicy Wolskiej 44.
6. Jak zostanie dostarczone moje zamówienie?
Naszym przewoźnikiem jest UPS. Jeśli Twoje zamówienie zostanie spakowane, otrzymasz numer do śledzenia paczki. Za jego pomocą możesz sprawdzić status swojej przesyłki.
7. Jaki jest czas dostawy mojej paczki?

Jeżeli złożysz zamówienie przed godziną 21.00, a wszystkie produkty są dostepne, to zamówienie zostanie wysłane następnego dnia roboczego. Jeśli zamówionych produktów nie ma w magazynie, to czas oczekiwania na wysyłkę będzie dłuższy. Na stronie danego produkty możesz zobaczyć informacje o dostępności danego produktu i przybliżonej dacie dostawy. Zawsze możesz sprawdzić status przesyłki na swoim koncie.

8. Do jakich krajów wysyłamy paczki z Raven Fishing?
W tej chwili nie wysyłamy paczek za granice.
9. Wysyłka
Oczywiście postaramy się jak najszybciej dostarczyć przesyłkę do twojego domu.
Przy zamówieniu proszę wziąść pod uwagę czas dostawy od 2 do 3 dni roboczych.

* Uwaga: Paczkę przekazujemy firmie UPS i zwracamy uwagę na czas dostawy. Nie możemy jednak zagwarantować, że przesyłka zawsze dotrze w uzgodnionym terminie. W przypadku pytań dotyczących dostawy paczki prosimy o kontakt z UPS na podstawie otrzymanego kodu śledzenia przesyłek, który otrzymałeś od nas.
Nie otrzymałeś kodu ?  Sprawdź dokładnie swoją skrzynkę e-mail, być może nasza wiadomość  znalazła się w Twoim folderze ze spamem lub reklamą. Jeśli w dalszym ciągu nie możesz znaleźć wiadomości e-mail, możesz oczywiście skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
10. Jaki jest koszt wysyłki?

Wysyłka jest darmowa jeżeli wartość zamówienia przekracza 299 zł.
Jeżeli waga paczki przekroczy 30 kg lub paczka ma wymiary niestandardowe to koszt wysyłki ulegnie zmianie.
Przy paczkach pobraniowych doliczane jest dodatkowe 19,99 zł.
Paczka niestandardowa to paczka o długości powyżej 2 m lub jeżeli obwód + najdłuższy bok przekroczy 3m.

Koszty wysyłki:


Polska 

Zamówienie Koszt wysyłki 
Zamówienie powyżej 399 zł do 30 kg  Gratis
Zamówienie do kwoty 398,99 zł do 30 kg 34,99 zł
Koszt wysyłki paczki niestandardowej jest ustalany indywidualnie  
11. Gdzie jest moja przesyłka?
Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie z informacją o zamówieniu i przewidywanym czasie dostawy. Status swojego zamówienia możesz sprawdzić na swoim koncie internetowym. Jeśli twoja paczka została wysłana, otrzymasz potwierdzenie wysyłki. Wraz z nim otrzymasz numer do śledzenia swojej przesyłki. Jeżeli zamówiłeś kilka produktów z różnymi terminami wysyłki, paczka zostanie wysłana dopiero po skompletowaniu całego zamówienia. Polecamy założyć konto przez naszą stronę, gdyż wtedy będziesz mógł sprawdzić historię swoich zamówień oraz śledzić bieżące.