• Darmowa dostawa od 299 zł
  • Wysyłka tego samego dnia
  • Zapłać od razu lub przy odbiorze

Dostawa i czas realizacji

Dostawa i czas realizacji

1. Jaki jest czas dostawy mojego zamówienia?
Przy każdym artykule znajdującym się na stronie widnieje szacunkowy czas dostawy. Jeśli zamawiasz produkt, który jest dostępny w naszym magazynie, termin dostawy będzie podany w kolorze zielonym. Oznacza to, że produkt jest dostępny od ręki i wysyłka nastąpi tego samego lub następnego dnia w zależności od godziny złożenia zamówienia. Jeśli przy produkcie widnieje informacja „Zamów teraz, a dostarczymy nie później niż ….” oznacza to, że wybrany produkt musimy sprowadzić z innego magazynu lub od producenta przez co termin dostawy jest dłuższy. Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie mailowe z terminem realizacji wyliczonym przez system.
2. Czy mogę sprawdzić status swojego zamówienia?
Na swoim koncie zobaczysz status „Przetworzony”, oznacza to, że zamówienie zostało przyjęte, Zaraz po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z numerem przesyłki oraz linkiem do śledzenia paczki.
3. Czy mogę otrzymać zamówienie pod inny adres?
Tak. Jeżeli zamawiasz bez logowania się na konto, możesz zmienić adres wybierając opcję "inny adres dostawy", która znajduje się w koszyku. Jeśli masz konto, adres dostawy możesz zmienić wchodząc w "Moje konto" (prawy górny róg ekranu).
4. Jak zostanie dostarczone moje zamówienie?
Przesyłkę dostarczy wybrana firma kurierska. Gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz numer do śledzenia paczki. Używając tego numeru możesz sprawdzić status swojej przesyłki.
5. Jaki jest czas dostawy mojej paczki?
Jeżeli złożysz zamówienie przed godziną 21.00, a wszystkie produkty są dostępne, to zamówienie zostanie wysłane następnego dnia roboczego. Jeśli zamówionych produktów nie ma w magazynie, to czas oczekiwania na wysyłkę będzie dłuższy. Na stronie każdego produktu możesz zobaczyć informacje o jego dostępności i przybliżonej dacie dostawy. W każdej chwili możesz sprawdzić status przesyłki logując się na swoim koncie.
6. Czy wysyłacie paczki poza granice Polski?
Jeżeli chcesz zamówić towar poza granice Polski, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Jeżeli będziemy w stanie wysłać towar na Twój adres na pewno spróbujemy Ci pomóc.
7. Wysyłka
Oczywiście postaramy się jak najszybciej dostarczyć przesyłkę do twojego domu. Przy zamówieniu proszę wziąć pod uwagę czas dostawy od 2 do 3 dni roboczych. * Uwaga: Paczkę przekazujemy firmie firmie kurierskiej i zwracamy uwagę na czas dostawy. Nie możemy jednak zagwarantować, że przesyłka zawsze dotrze w uzgodnionym terminie. W przypadku pytań dotyczących dostawy paczki prosimy o kontakt z wybraną firmą kurierską na podstawie otrzymanego kodu śledzenia przesyłek, który otrzymałeś od nas. Nie otrzymałeś wiadomości ? Sprawdź dokładnie swoją skrzynkę e-mail, być może nasza wiadomość znalazła się w Twoim folderze ze SPAMem lub reklamą. Jeśli w dalszym ciągu nie możesz znaleźć wiadomości e-mail, możesz oczywiście skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
8. Jaki jest koszt wysyłki?

Wysyłka jest darmowa jeżeli wartość zamówienia przekracza 299 zł.

Jeżeli waga paczki przekroczy 30 kg lub paczka ma wymiary niestandardowe to koszt wysyłki ulegnie zmianie. Przy paczkach pobraniowych doliczane są dodatkowe opłaty.

Paczka niestandardowa to paczka o długości powyżej 2 m lub jeżeli obwód + najdłuższy bok przekroczy 3m.

Koszty wysyłki:

Polska
 

 Zamówienie  Koszt wysyłki
 Zamówienie powyżej 299 zł do 30 kg  Zamówienie do kwoty 298,99 zł do 30 kg
 Gratis  14,99 zł


 

 Zamówienia niestandardowe  Koszt wysyłki  Koszt wysyłki
 Typ przesyłki  Typ przesyłki Wartość zamówienia poniżej 299 zł  Typ przesyłki Wartość zamówienia poniżej 299 zł
 Paczka normalna  14,99 zł  Gratis
 Długa paczka  42,99 zł  27,99 zł
 Ciężki paczka  42,99 zł  27,99 zł
9. Gdzie jest moja przesyłka?
Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie z informacją o zamówieniu i przewidywanym czasie dostawy. Status swojego zamówienia możesz sprawdzić na swoim koncie klienta. Po wysłaniu Twojej paczki, otrzymasz potwierdzenie wysyłki z numerem do śledzenia przesyłki. Jeżeli zamówiłeś kilka produktów z różnymi terminami wysyłki, paczka zostanie wysłana dopiero po skompletowaniu całego zamówienia. Polecamy założyć konto klienta, gdyż wtedy będziesz mógł sprawdzić historię swoich zamówień oraz śledzić bieżące.
10. 10.

.
 

11. 11.
.