• 25 000 produktów w bazie
  • Dostawa gratis od 299zł
  • Możliwość darmowego odbioru zamówienia w Warszawie

Reklamacje i naprawy

1. Jaki jest okres gwarancyjny na sprzęt zakupiony w Państwa sklepie?
Produkty dostępne w sklepie Raven Fishing są objęte dwuletnią gwarancją pod warunkiem spełnienia określonych wymagań.
2. Jakie są warunki gwarancji na produkty zakupione w sklepie Raven Fishing.
  • Raven Fishing udziela standardowej 2-letniej gwarancji.
  • Jeśli zaraz po zakupie stwierdzisz, że produkt został uszkodzony w transporcie natychmiast wymienimy go na nowy pod warunkiem, że będziemy mieli go na stanie.
  • Jeśli produkt zepsuje się w ciągu 2 letniego okresu gwarancyjnego na skutek wad fabrycznych, wadliwego materiału lub błędów konstrukcyjnych dokonamy bezpłatnej naprawy lub wymienimy produkt na nowy. Sklep Raven Fishing zastrzega sobie prawo do podjęcia decyzji odnośnie naprawy lub wymiany towaru.
  • Naprawa lub wymiana nie przedłuża ani nie zastępuje pierwotnego okresu gwarancyjnego.
  • Pamiętaj aby zawsze używać sprzętu zgodnie z zaleceniami producenta, uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwego użytkowania nie podlegają gwarancji.
  • Nigdy nie naprawiaj sprzętu na własną rękę, jeśli doszło do uszkodzenia skontaktuj się z nami. Uszkodzony produkt należy dostarczyć do naszego sklepu w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu.
  • Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody powstałe podczas transportu do sklepu Raven Fishing.
  • W przypadku napraw nie objętych gwarancją lub napraw dokonywanych po jej upływie zostaną naliczone dodatkowe koszty wysyłki.
3. Chciałbym wymienić produkt lub złożyć reklamację, czy mogę udać się do sklepu Raven Fishing i na miejscu dopełnić wszystkich formalności ?
Tak, w naszym sklepie zawsze jesteś mile widziany. Pamiętaj aby mieć przy sobie dowód zakupu lub potwierdzenie złożenia zamówienia co zdecydowanie przyspieszy cała procedurę.
4. W celu złożenia reklamacji wystarczy udać się do jednego z naszych sklepów i na miejsu wypełnić wszystkie formalności
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.
5. Jak zwrócić produkty które pomimo naprawy reklamacyjnej nadal nie działają poprawnie?
W przypadku chęci zwrotu towaru z powodu reklamacji prosimy o wcześniejszy kontakt z działem obsługi klienta poprzez formularz kontaktowy.
6. Jak zwrócić produkt?

W przypadku uszkodzenia produktu skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza znajdującego się na stronie. Jeśli sprzęt jest objęty gwarancją koniecznie podeślij dodatkowe zdjęcia.

  • Gdy produkt jest zabrudzony wyczyść go przed wysyłką i odeślij razem ze wszystkimi akcesoriami, które były w zestawie.
  • Formularz wypełnij w sposób jasny i przejrzysty.
  • Pamiętaj, że w przypadku zakupu kołowrotka lub kołowrotka z żyłką nie możemy zagwarantować, że po powrocie z serwisu żyłka będzie nadal na szpuli.
7. Mój produkt został uszkodzony w czasie transportu, co mam zrobić?
Mimo starannego pakowania w wyjątkowych przypadkach może się zdarzyć, że produkt ulegnie uszkodzeniu w czasie transportu. W takiej sytuacji prosimy o natychmiastowy kontakt z naszym działem obsługi klienta.
8. Jak wyglądają koszty naprawy?

Gdy uszkodzony produkt jest jeszcze objęty gwarancją i nie uległ uszkodzeniu na skutek niewłaściwego użytkowania zostanie on wymieniony na nowy lub bezpłatnie naprawiony. Jeśli wada wykracza poza okres lub warunki gwarancji możemy dokonać płatnej naprawy.

Jeśli nie zgadzasz się z wyceną zwracamy nie naprawiony towar po opłaceniu kosztów wysyłki.

9. Czy jest możliwość zwrotu zamówionych produktów? Jeśli tak ile mam czasu na zwrot?

W sklepie Raven Fishing masz 14 dni na zwrot zakupionych produktów bez podania przyczyny. Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub po prostu Ci się nie podoba jak najszybciej dostarcz go do naszego sklepu. W ciągu 14 dni pieniądze wrócą na Twoje konto. Oczywiście istnieje możliwość wymiany towaru na inny w takiej samej kwocie. 14 - dniowy okres na odstąpienie od umowy rozpoczyna się jeden dzień po otrzymaniu produktu.

  • Zwracane artykuły muszą być kompletne oraz nieużywane.
  • Nie przyjmujemy zwrotów płyt DVD, książek, czasopism oraz kart podarunkowych.
  • Przynęty oraz zanęty można zwrócić tylko wtedy gdy nie zostały wcześniej otwarte.
  • Jako konsument ponosisz ryzyko związane z uszkodzeniem paczki podczas transportu. Dlatego odpowiednio zapakuj produkt i zachowaj dowód wysyłki do momentu otrzymania przez nas paczki.