• Darmowa dostawa od 299 zł
  • Wysyłka tego samego dnia
  • Zapłać od razu lub przy odbiorze

Reklamacje i naprawy

1. Jaki jest okres gwarancyjny na sprzęt zakupiony w Państwa sklepie?
Produkty oferowane w Sklepie internetowym objęte są gwarancją, której udziela Producent. Standardowy czas gwarancji wynosi 2 lata, ale w niektórych przypadkach gwarant (producent) może ten okres wydłużyć lub skrócić.
2. Jakie są warunki gwarancji na produkty zakupione w sklepie Raven Fishing.
  • Jeśli zaraz po zakupie stwierdzisz, że produkt został uszkodzony w transporcie natychmiast wymienimy go na nowy pod warunkiem, że będziemy mieli go na stanie.
  • Jeśli produkt zepsuje się w ciągu okresu gwarancyjnego na skutek wad fabrycznych, wadliwego materiału lub błędów konstrukcyjnych dokonamy bezpłatnej naprawy lub wymienimy produkt na nowy. Sklep Raven Fishing zastrzega sobie prawo do podjęcia decyzji odnośnie naprawy lub wymiany towaru.
  • Naprawa lub wymiana nie przedłuża ani nie zastępuje pierwotnego okresu gwarancyjnego.
  • Pamiętaj aby zawsze używać sprzętu zgodnie z zaleceniami producenta. Uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwego użytkowania nie podlegają gwarancji.
  • Nigdy nie naprawiaj sprzętu na własną rękę. Jeśli doszło do uszkodzenia skontaktuj się z nami. Uszkodzony produkt należy dostarczyć do punktu zwrotu Raven Fishing wraz z dowodem zakupu.
  • Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody powstałe podczas transportu do punktu zwrotu Raven Fishing
  • W przypadku napraw nie objętych gwarancją lub napraw dokonywanych po jej upływie zostaną naliczone dodatkowe koszty wysyłki.
3. Jak zwrócić produkty, które pomimo naprawy reklamacyjnej nadal nie działają poprawnie?
W przypadku chęci zwrotu towaru z powodu reklamacji prosimy o wcześniejszy kontakt z działem obsługi klienta.
4. W jakim stanie odesłać produkt?
W przypadku uszkodzenia produktu skontaktuj się z nami. Jeśli sprzęt jest objęty gwarancją najpierw wyślij nam zdjęcia na maila. Czasami reklamację da się rozpatrzyć pozytywnie bez odsyłania towaru.
  • Gdy produkt jest zabrudzony wyczyść go przed wysyłką i odeślij razem ze wszystkimi akcesoriami, które były w zestawie.
  • Formularz zwrotu wypełnij w sposób jasny i przejrzysty. Najlepiej drukowanymi literami.
  • Pamiętaj, że w przypadku odesłania kołowrotka z nawiniętą linką nie możemy zagwarantować, że po powrocie z serwisu linka będzie nadal na szpuli.
5. Mój produkt został uszkodzony w czasie transportu, co mam zrobić?
Mimo starannego pakowania w wyjątkowych przypadkach może się zdarzyć, że produkt ulegnie uszkodzeniu w czasie transportu. W takiej sytuacji prosimy o natychmiastowy kontakt z naszym działem obsługi klienta. Jeżeli zauważyłeś uszkodzenie opakowania podczas odbioru paczki, niezwłocznie zgłoś ten fakt kurierowi dostarczającemu przesyłkę.
6. Jak wyglądają koszty naprawy?
Gdy uszkodzony produkt jest jeszcze objęty gwarancją i nie uległ uszkodzeniu na skutek niewłaściwego użytkowania zostanie on wymieniony na nowy lub bezpłatnie naprawiony. Jeśli wada wykracza poza okres lub warunki gwarancji możemy dokonać płatnej naprawy. Jeśli nie zgadzasz się z wyceną zwracamy nienaprawiony towar, po opłaceniu kosztów wysyłki.
7. 7.
.
8. 8.

.