• 25 000 produktów w bazie
  • Dostawa gratis od 399zł
  • Możliwość darmowego odbioru zamówienia w Warszawie

Zamówienia i płatności

1. Jak mogę znaleźć produkt na stronie?
Jest kilka sposobów na znalezienie konkretnego produktu w naszym sklepie. Można skorzystać z wyszukiwarki poprzez wpisanie nazwy szukanego produktu, bądź jego numeru. Można przejrzeć kategorię i wybrać odpowiednią dla szukanego produktu. Na naszej stronie głównej można znaleźć aktualne promocje na poszczególne produkty.
2. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub poprzez e-mail?
Niestety nie jest to możliwe. U nas mozesz wygodnie złożyć zamówienie na wybrane produkty poprzez strone internetową. 
3. Nie mogę znaleźć konkretnego produktu, koloru lub rozmiaru. Czy mogę zamówić ten przedmiot?
Jeśli produktu nie ma na naszej stronie internetowej lub jeśli na stronie produktu jest napisane, że jest wyprzedany oznacza to, że nie ma możliwości aby go zamówić. Gdy tylko będzie dostępny to znowu pojawi się na stronie sklepu. Aby być na bieżąco warto śledzić naszą stronę internetową.
4. Czy można anulować zamówienie?
Możesz anulować zamówienie jeśli nie zostało jeszcze przez nas wysłane. W takiej sytuacji prosimy o kontakt przez formularz znajdujący się na naszej stronie internetowej. Jeśli zamówienie zostało już wysłane nie ma możliwości aby je anulować. W takiej sytuacji prosimy o odebranie paczki oraz dokonanie zwrotu zamówienia. Więcej informacji znajdziesz w zakładce "zwroty i wymiany".
5. Czy jest możliwość zakupu na raty?
Taka opcja jest możliwa w naszym sklepie. Należy wspomnieć, że minimalna wartość zamówienia przy zakupach na raty wynosi 1000 zł.
6. Podczas dokonywania płatności pojawił się błąd, co mam zrobić?
Pierwszym krokiem, który należy wykonać jest sprawdzenie konta bankowego oraz skrzynki mailowej. Jeśli pieniądze zostały pobrane z konta bankowego i nie otrzymaliśmy potwierdzenia w wiadomości e-mail (prosimy sprawdzić folder SPAM) skontaktuj się z nami jak najszybciej. Możesz to zrobić za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na naszej stronie.
7. Posiadam kod rabatowy oraz kartę podarunkową, w jaki sposób mogę z nich skorzystać?
Po dodaniu produktów do koszyka w "pierwszym kroku" znajdziesz miejsce na wpisanie kodu rabatowego.
8. Czy moja płatność jest bezpieczna ?
Jak bezpieczna jest moja płatność?
Wszystkie nasze płatności są obsługiwane przez Multisafepay. Firma ta organizuje płatności online dla wielu dużych sklepów internetowych. Wszystkie płatności online odbywają się za pośrednictwem bezpiecznego połączenia. W razie wątpliwości zawsze możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
9. Jak mogę zapłacić za zakupy ?


Po dodaniu wszystkich produktów do koszyka w kroku 4 wybierz w jaki sposób chcesz zapłacić za zamówione produkty.

Dostępne metody płatności:

  • Postpay
  • MasterCard
  • Visa
  • Przelew bankowy
  • PayPal
  • Bon podarunkowy
  • Płatność przy odbiorze
10. Jaki jest nasz numer konta bankowego ?

Dane do przelewu:

Numer konta do wpłaty:
88 1940 1076 3086 6883 0003 0000
Credit Agricole Bank Polska S.A.

Raven Polska Sp.Z.o.o 
ul. Wolska 44
01-187 Warszawa
NIP: 118 20 28 699

Pamiętaj aby w tytule przelewu podać numer zamówienia !