• Darmowa dostawa od 299 zł
  • Wysyłka tego samego dnia
  • Zapłać od razu lub przy odbiorze

Zamówienia i płatności

1. Jak mogę znaleźć produkt na stronie?
Jest kilka sposobów na znalezienie konkretnego produktu w naszym sklepie. Można skorzystać z wyszukiwarki poprzez wpisanie nazwy szukanego produktu lub jego symbolu katalogowego. Można też przejrzeć kategorie i wybrać odpowiednią dla szukanego produktu. Na stronie głównej można znaleźć informacje o aktualnych promocjach.
2. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub poprzez e-mail?
Zachęcamy do składania zamówień za pomocą strony internetowej. W chwili obecnej nie mamy możliwości przyjmowania zamówień telefonicznie lub mailowo. 
3. Nie mogę znaleźć konkretnego produktu, koloru lub rozmiaru. Czy mogę zamówić ten przedmiot?
Jeżeli produkt jest niedostępny na naszej stronie internetowej lub ma status „wyprzedany” nie można go zamówić. Gdy będzie ponownie dostępny, pojawi się na stronie sklepu. Aby być na bieżąco warto śledzić naszą stronę internetową. Jeżeli szukasz konkretnego produktu prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Nasi konsultanci dołożą wszelkich starań aby pomóc Państwu w zamówieniu wymarzonych produktów.
4. Czy mogę anulować zamówienie?
Możesz anulować zamówienie, jeśli nie zostało jeszcze przez nas wysłane. W takiej sytuacji prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy lub telefoniczny. Jeżeli zamówienie zostało już wysłane prosimy o odebranie paczki oraz dokonanie zwrotu zamówienia.
5. Czy jest możliwość zakupu na raty?
Aby dokonać zakupu na raty prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Nasi konsultanci pomogą Państwu w złożeniu wniosku ratalnego.
6. Podczas dokonywania płatności pojawił się błąd. Co mam zrobić?
Prosimy o sprawdzenie konta bankowego oraz skrzynki mailowej. Jeśli pieniądze zostały pobrane z konta, a nie otrzymaliśmy potwierdzenia w wiadomości e-mail (prosimy sprawdzić folder SPAM) skontaktuj się z nami jak najszybciej.
7. Posiadam kod rabatowy lub kartę podarunkową. W jaki sposób mogę z nich skorzystać?
Po dodaniu produktów do koszyka kliknij w pole „Dodaj kod rabatowy / bon podarunkowy”. W razie problemów z realizacją kodu skontaktuj się z nami.
8. Czy moja płatność jest bezpieczna ?
Nasze płatności są obsługiwane przez MultiSafepay. Firma ta obsługuje płatności online dla wielu dużych sklepów internetowych. Poufność każdej transakcji jest gwarantowana przez bezpieczne szyfrowanie. Twoje dane o płatności są maksymalnie bezpieczne. Gdyby pojawiły się jakiekolwiek dodatkowe pytania prosimy o kontakt mailowy.
9. Jak mogę zapłacić za zakupy ?

Po dodaniu wszystkich produktów do koszyka w kroku 4 wybierz w jaki sposób chcesz zapłacić za zamówione produkty.

Dostępne metody płatności:

  • Płatność za pobraniem (może być okresowo niedostępna)
  • Dotpay
  • MasterCard
  • Visa
  • Przelew bankowy
  • PayPal
  • Bon podarunkowy
10. Jaki jest Wasz numer konta bankowego ?

Dane do przelewu:

Numer konta do wpłaty:
88 1940 1076 3086 6883 0003 0000
Credit Agricole Bank Polska S.A.

Raven Polska Sp.Z.o.o 
ul. Duchnicka 3/102
01-796 Warszawa
NIP: 118 20 28 699

Pamiętaj aby w tytule przelewu podać numer zamówienia !