• Dostawa gratis od 299 zł
  • Tylko 24.99 zł dla dostaw poniżej 299 zł
  • Zamówienia złożone przed godziną 12:00 wysyłamy tego samego dnia

Zwroty i wymiana

Zwroty i wymiany

1. Czy możesz zwrócić zamówienie?
Tak. Zamówienie możesz zwrócić w ciągu 30 dni od jego otrzymania bez podawania przyczyny. Zwrotu możesz dokonać jedynie gdy produkty nie były używane.
2. Jakie są koszty zwrotu zamówienia?
Koszty wysyłki zwracanego zamówienia pokrywa konsument. Wybór sposobu wysyłki należy do konsumenta. Zalecamy ostrożne zapakowanie produktu, aby nie uległ on uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku odsyłki zakupionych produktów, sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia w trakcie transportu.
3. Ile kosztuje zwrot zamówienia?
Koszt zwrotu zamówienia zależy od wyboru firmy transportowej lub kurierskiej oraz wielkości paczki. Paczka z kołowrotkiem lub linką będzie z pewnością tańsza niż zwrot wędki czy namiotu. UWAGA: Koszt zwrotu towaru pokrywa osoba odsyłająca.
4. Kiedy mogę spodziewać się zwrotu pieniędzy za zwrócone zamówienie?
Zwrotu pieniędzy dokonamy w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego zamówienia.
5. Czego nie można zwrócić?
Produktów, które noszą ślady użytkowania lub nie są w oryginalnym opakowaniu. Płyt DVD, książek, czasopism oraz bonów podarunków.
6. Czy mogę wymienić zakupiony towar ?
Niestety nie ma takiej możliwości. Zawsze zwracamy pełną kwotę za zapłacony przedmiot. Wymiany dokonujemy tylko w przypadku gdy z naszej winy wyślemy towar niezgodny z zamówieniem. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
7. Co mam zrobić gdy otrzymałem produkt niezgodny z zamówieniem ?
Takie sytuacje zdarzają się bardzo rzadko. Najprościej wysłać nam wiadomość za pośrednictwem formularza kontaktowego z dokładnym opisem przedmiotu którego nie otrzymałeś lub się nie zgadza. Pamiętaj o podaniu numeru zamówienia.

 
8. Czy zostanę poinformowany czy mój zwrot dotarł do sklepu Raven Fishing ?
Gdy Twoja paczka do nas dotrze, otrzymasz wiadomość e-mail z informacją dotyczącą zwracanego przedmiotu.
9. Jak zwrócić produkt?
Jeśli Twój sprzęt uległ uszkodzeniu najpierw skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego aby zarejestrować naprawę. W przypadku pytań dotyczących gwarancji prosimy o przesłanie zdjęć wadliwego produktu. Upewnij się, że przedmiot, który chcesz do nas wysłać jest czysty. Pamiętaj, że nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe na skutek transportu dlatego zawsze dobrze zapakuj sprzęt, który zamierzasz do nas wysłać. Nie zapomnij o dołączeniu wszelkich akcesoriów, które były w zestawie. Pamiętaj, ze w przypadku zwrotu kołowrotka z żyłką nie możemy zagwarantować, że żyłka nie ulegnie uszkodzeniu.
10. Czy po złożeniu zamówienia mogę dokonać zwrotu, jeśli tak ile mam na to czasu?
W sklepie Raven Fishing masz 30 dni na zwrotu zakupionych produktów. Jeśli sprzęt nie spełnia Twoich oczekiwań lub po prostu Ci się nie podoba, nie ma problemu, zwróć zakupiony towar. Sklep Raven zobowiązuje się do zwrotu środków na wskazany przez klienta numer konta w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego sprzętu. Istnieje szereg warunków dotyczących zwrotu zakupionych produktów: 30 dniowy okres na odstąpienie od umowy rozpoczyna się dzień po otrzymaniu paczki przez klienta. Zwracany towar powinien być czysty oraz oryginalnie zapakowany, nie może nosić śladów użytkowania. Nie można zwrócić płyt DVD, książek, czasopism oraz bonów podarunkowych. Przynęty, zanęty, dipy, bostery itd. można zwrócić tylko wtedy gdy nie zostały wcześniej otwarte. Niestety będziesz musiał pokryć koszty wysyłki zawracanych produktów. Nie odpowiadamy za uszkodzenia powstałe podczas transportu dlatego zawsze dokładnie zapakuj przedmiot który zamierzasz wysłać. Nie zapomnij aby zachować potwierdzenie nadania paczki do momentu otrzymania od nas wiadomości potwierdzającej przyjęcie zwrotu.