• Darmowa dostawa od 299 zł
  • Wysyłka tego samego dnia
  • Zapłać od razu lub przy odbiorze

Zwroty i wymiana

Zwroty i wymiany

1. Czy mogę zwrócić zamówione produkty?
Tak. Zamówione produkty możesz zwrócić w ciągu 30 dni od jego otrzymania bez podawania przyczyny. Pamiętaj, że produkty nie mogą być używane i muszą zostać zwrócone w oryginalnym opakowaniu. Do zwracanego towaru trzeba dodać oryginał lub kopię dowodu zakupu (paragon lub faktura) oraz wypełnić FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ, który można pobrać tu: https://tiny.pl/9wbm2
2. Kto ponosi koszty zwrotu zamówienia?
Koszty wysyłki zwracanego zamówienia pokrywa konsument. Wybór sposobu wysyłki należy do konsumenta. Zalecamy ostrożne zapakowanie produktu, aby nie uległ on uszkodzeniu podczas transportu. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia zwracanych produktów powstałe w trakcie transportu.
3. Ile kosztuje zwrot zamówienia?
Koszt zwrotu zamówienia zależy od wyboru firmy transportowej lub kurierskiej oraz wielkości paczki. Paczka z kołowrotkiem lub linką będzie z pewnością tańsza niż zwrot wędki czy namiotu. UWAGA: Koszt zwrotu towaru pokrywa osoba odsyłająca.
4. Kiedy mogę spodziewać się zwrotu pieniędzy za zwrócone produkty?
Zwrotu pieniędzy dokonamy w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego zamówienia.
5. Jakich produktów nie mogę zwrócić?
Następujące przedmioty lub produkty nie mogą być zwrócone:
  • produkty noszące ślady użytkowania;
  • produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, które zostały rozpakowane i nie nadają się do dalszej odsprzedaży po rozpakowaniu;
  • materiały audio i video oraz programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • umowy o dostarczanie gazet, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
6. Czy mogę wymienić zakupiony towar ?
Wymiany dokonujemy w przypadku gdy z naszej winy wyślemy towar niezgodny z zamówieniem. Jeśli masz pytania odnośnie wymiany skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
7. Co mam zrobić gdy otrzymałem produkt niezgodny z zamówieniem ?
Takie sytuacje zdarzają się bardzo rzadko. Skontaktuj się z nami niezwłocznie za pomocą maila lub Facebooka i prześlij zdjęcia niezgodnych produktów. Pamiętaj o podaniu numeru zamówienia.